luni, 15 august 2016

Romania in 12 zile. Vulcanii noroiosi

La Buzau am ajuns seara tarziu, Cazarea am avut-o la Casa Genny, o pensiune draguta cu gazda amabila.

Dimineata am plecat spre Vulcanii Noroiosi, care merita din plin. Totusi, daca ajungeti acolo, va recomand sa mergeti intai la Paclele Mici, unde sunt vulcanii mai spectaculosi. Desi toate indicatoarele va vor duce spre Paclele Mari. Nu stiu de ce. :)

Asadar, Vulcanii Noroiosi de la Paclele Mari:





















Si Vulcanii Noroiosi de la Paclele Mici:













La plecare am oprit la Casa Matei de langa Plescoi, am mancat traditionalii carnati si am asistat la final la un spectacol impresionant dat de Scoala de dans a lui Nea Marin care sunt sigura ca nu mai are nevoie de reclama, Noi am aflat de ei acolo, era tabara pt copii care invatau dansuri populare si in acelasi timp scoala pentru viitori instructori de dansuri.

Fotografiile nu le-am descarcat, o sa revin cu ele.

Spre seara ajungem in Targoviste, dar cetatea e inchisa, o vedem de afara doar.





Niciun comentariu: