luni, 15 august 2016

Romania in 12 zile. Litoral romanesc

Din Delta trebuia sa ajungem la Buzau, avand in plan Vulcanii Noroiosi. Dar pentru ca drumul era de 3 ore, am hotarat sa facem un ocol pe litoralul romanesc, tot ne era dor de el :).

Dar pana acolo, am trecut pe la cetatea Enisala, un loc cu potential, se vede ca se lucreaza si sper sa il puna in valoare asa cum merita. In tot cazul, privelistea de sus iti taie rasuflarea.












Litoralul romanesc e aglomerat. Masini multe, foarte multe, pe aceleasi spatii de acum 30-40 de ani. Se construieste enorm in zona Navodari spre Mamaia, unde era pustiu...asa ca aglomeratia va fi tot mai mare. Am oprit in Mamaia, am mancat pe o terasa unde preturile expoldasera, am facut o baie rapida- eu si Silvia- intr-o "ciorba de alge" * :) si fara sa gasim un dus sa ne spalam am plecat mai departe. Adica spre statiunile cu nume de planete, cum ii placea Silviei sa spuna si sa ne intrebe de ce au fost denumite asa? Stie cineva?

Cu exceptia primei poze  care e din Mamaia, pustie la plimbare caci era ora pranzului si lumea era sub umbrele sau la masa, restul sunt de pe plaja dintre Venus si Saturn.









*ciorba de alge=apa foarte calda, prea calda pt gustul meu, cred ca avea 30 de grade, plina de alge 

Niciun comentariu: