duminică, 14 august 2016

Romania in 12 zile. Delta

In Botosani am oprit sa o vizitam pe matusa mea. Ne-am plimbat prin oras pe o caldura insuportabila. Care avea sa ne insotesca tot concediul.











De aici am plecat spre Murighiol, urmatoarea noastra destinatie pt trei nopti si doua zile. Pe drum am oprit la Mausoleul de la Marasesti, pe care il stiam din cartile de istorie. Interesant si de remarcat constructia foarte frumoasa in interior a mausoleului dar si muzeul care e mai nou, merita vizitat. O lectie de istorie bine venita. Mai ales pentru cei mici.




















Ca sa treci de la Galati la Tulcea, trebuie sa iei bacul peste Dunare, nu exista pod. Ceea ce am facut si noi.



Am ajuns in Murigiol tarziu, cu un incident la sosire, la motel. Nu am anuntat ca ajungem dupa ora 21 si era cat pe ce sa nu fim cazati. Proprietara hotelului a fost cam acra dar ne-a rezolvat cazarea, nu dupa o "mustruluiala" ca in Ro se suna si se anunta ca sosesti. In ciuda faptului ca noi rezervam de ani de zile pe Booking si niciodata nu am sunat si anuntat, desi uneori am sosit chiar si in miez de noapte. Dar in Ro cica asa se practica. Ca urmare, am sunat de aici incolo la toate pensiunile unde aveam rezervare. 

Pensiunea Rio Divino nu a fost chiar divina. Curiosii pot citi comentariul meu pe Booking. 

Aveam doua zile in delta. Din pacate prima zi ne-am trezit tarziu ca sa facem altceva decat sa stam la piscina pensiunii, care a fost ok. Ne-am relaxat dar si enervat in avelasi timp. O asteptare de mai bine de doua ore ca sa ne fie adusa mancarea, ne-a pus parul pe moate dar a fost prima si ultima data cand am mancat la restaurantul pensiunii. 

Excursia de trei ore in delta a fost frumoasa, dar cu siguranta mult prea putin fata de ceea ce se poate face. Am fost pe bratul Sfantu Gheorghe, pe canale si pe Lacul Uzlina, plus inca doua carora le-a uitat numele. Am vazut si pelicani, si multe multe lisite. Si lebede, pescarusi. 



























Niciun comentariu: