sâmbătă, 9 august 2014

NY - The Body Worlds, Central Park

Ultima zi in NY a inceput mai tarziu. Un accident pe autostrada care ducea catre NY (am aflat asta mai tarziu) ne-a intarziat putin. Ne pregatisem sa luam brunch-ul la IHOP si fiind unul exact pe drum, ne-am indreptat catre acela. Am ajuns acolo dupa multe minute peste timpul care trebuia sa il facem. Acolo am aflat de la chelnerita ca in noaptea precedenta intrase unul cu un tir intr-o casa si ca de asta circulatia era atat de ingreunata.

Dupa brunch-ul copios din care am dus acasa si am avut si ziua urmatoare la mic dejun, am plecat ghidati de GPS pe un drum ocolit, sa evitam traficul de pe drumul cu accidentul. Nu planificasem multe pentru acea zi. A fost ceva de moment, vazusem cu o zi inainte reclama la The Body Worlds in Discovery Times Square si voiam sa mergem. Nu apucasem in Stockholm si nu mai vazusem altundeva pe unde am umblat. Apoi voiam plimbare prin Central Park. Seara voiam un restaurant japonez si am ajuns astfel condusi de un prieten drag al surorii mele si al nostru, la un show hibachi. Despre ultimul, voi scrie un post separat.

Asadar, The Body Worlds e exact ce ne asteptam, ce citisem despre controversata expozitie. Cadavre umane plastifiate, fara piele pe ele si expuse publicului pentru a vedea ca pe masa de disectie muschi, vene, nervi, organe. Foarte interesant si educativ in acelasi timp, totul legat de boli, indemn la miscare si o viata sanatoasa. Fotografii nu au fost permise decat intr-un singur loc, la "omul calarind".

De aici am mers in Central Park, eram cam obositi dupa atata umblat, am luat o pauza pe o banca si am admirat jucatorii unui meci de baseball (cred :)).

IHOP, brunch :)










The Body Worlds:








Spre Central Park:



In Central Park: 
























Colombus Circus:





Niciun comentariu: