luni, 11 august 2014

Las Vegas - noaptea si ziua

Vegasul e un loc pe care l-am revazut dupa 9 ani. Stiam ce e, atunci am colindat prin hoteluri si magazine, ne-am uitat la cei care jucau in cazinouri, am fost la un show cu Blue Man, am facut baie in piscina...

Acum am ales doar sa innoptam aici, in drumul nostru spre Grand Canion. Desi drumul din LA pana in LV dureaza numai 4 ore, noi am oprit in singurul outlet care era in desert, cred ca pus strategic acolo :). Am oprit defapt de foame, vazusem ca sunt si restaurante dar apoi nu ne-am putut abtine si am colindat si cateva magazine, mai mult cascand ochii si spunand ca ajungem noi in Florida :). Oricum asta ne-a intarziat din drum si cand intram in LV se lasa seara.



Si strambaturile de rigoare :).











Ne-am cazat la un hotel fara cazino, un hotel la care Ovi a prins o oferta de nerefuzat, la o treime de pret fata de un hotel suedez, daca faceai plata in avans. Asadar am dormit o noapte la Hilton Grand Vacations Suites on the Las Vegas strip unde am avut si vana cu jacuzzi de care desigur nu am putut profita. Din geam vedeam Stratosphere si stripul.



Se intunecase deja, ne era foame, am luat masina si am iesit pe strip, nestiind exact unde mergem. Am cerut GPS-ului sa ne duca la o parcare, am lasat masina in buricul stripului si am luat-o pe jos in cautarea unui restaurant decent :). Cand l-am vazut de afara, asa parea. Pana si numele parea serios. Parea :). Caci Twin Peaks cu siguranta se referea la altfel de piscuri gemene decat cele din fotografia binecunoscuta din serialul cu acelasi nume. Cand chelnerita de la usa, imbracata in costum sexi de baie ne-a invitat inauntru, am zis ca suntem cu un copil. Ne-a zis ca nu e nicio problema, au si meniu de copii. :) Atmosfera inauntru Twin Peaks era similara unui pub, dar Silvia fusese si in asa ceva, deci n-a uimit-o prea tare. Era saptamana "bikini" si asta explica tinuta chelneritelor, deloc nasoala defapt, toate erau alese pe "spranceana" :) si era chiar o placere sa le admiri. Foarte dragute, serviabile, amabile si rapide...Din pacate nu le-am fotografiat, nu stiu sa fac pe paparazzi. Mancarea insa a fost DELICIOASA si nu exagerez. Iar berea...oh berea...acolo m-am indragostit de Blue moon desi se numea Dirty Blondie :). La halba, cu o felie de portocala.


Cu stomacele potolite am mers mai departe, sa vedem unul din hotelurile noi, Aria, care era in constructie acum 9 ani. Legatura se face printr-un pod exterior ce traverseaza strada, strip-ul, avand o vedere fantastica asupra lui, iar apoi printr-un "tunel" binevenit cu aer conditionat. La ora 22 erau 102 grade F, adica vreo 39 gr C.



















Gasite intr-un magazin, Silvia a exclamat: "uite, de asta vreau eu! Sa imi cresc boyfriend-ul!" :))


Erau si pentru baieti :).



Astea fiind spuse, ne-am facut somnul lin la Hilton si am plecat vrand defapt sa mai stam (deh, nu ajungi asa oricand in Vegas, iar locul chiar e fascinant, cred ca mai mult innebunitor, asa kitch-uit cum e el).

Pe zi, locul nu arata la fel. Pe aceeasi temperatura la umbra, 39 gr C si pe un soare fierbinte fierbinte, ne-am oprit la The Fabulous Las Vegas sa facem fotografiile de rigoare, inghesuindu-ne cu alte zeci de turisti. Si am plecat mai departe...











3 comentarii:

Mami spunea...

OH,Las Vegas....oricand sunt gata sa-l vizitez din nou si din nou...asa kich-uit cum e...acolo am baut si eu prima data Blue moon cu felie de portocala cea ce m-a mirat putin, cum poate sa fie...dar la un bar la ARIA,elegant,unde spre indignarea mea toata lumea manca alune si cojile se aruncau pe jos...la inceput n-am putut sa fac asta...dar n-am avut incontro.Bine inteles pe jos,peste tot stralucea marmura...dar cum omul e adaptabil cu orice te poti obisnui...

rainbowinthedark spunea...

Hahahaha Twin Peaks!!!! :))))))
trebuia sa luati mai multi "grow a boyfriend / girlfriend..."

salmi spunea...

Twin peaks se pare ca e un lant de restaurante foarte populare in SUA.

N-am luat niciunul :)). Doar ne-am distrat de ce poate nascoci mintea omului :))