vineri, 15 august 2014

Monument Valley

Din Page nu e departe Monument Valley, aproape 4 ore. Apropiindu-ne de Monument Valley norii se adunau iar cand am trecut de Kayenta incepuse sa ploua bine si ceea ce ne intampina arata asa:


Deloc promitator...ne-am intors in Kayenta, zarisem ceva restaurante pe acolo, am zis sa mancam ca tot era ora pranzului si poate ploaia se indura si ne lasa sa vedem frumusetile naturii fara perdea. 

Am gasit pana la urma un restaurant cat de cat in care sa mancam (oferta era si saraca si saracacioasa). Servirea a lasat mult de dorit, nu mai eram in America aceea binecunoscuta, serviabila si prompta. Eram in America indiana si ne simteam ca niste intrusi. :) Desi eram pe punctul de a ne ridica sa plecam, randul venirii in restaurant nu era respectat defel, am stat totusi si am mancat, mancare deloc rea dealtfel :). Intre timp s-au mai razbunat norii si peisajul arata mai optimist. 


Am intrat in parc si dupa ce am facut un tur in magazinul de la Visitor Center, soarele se arata in sfarsit timid dar sigur, am inceput turul cu masina. Peisajul e impresionant, e ceva ce te face la tot pasul, la fiecare oprire sa exclami WOW, sa nu iti mai vina sa pleci mai departe. Locuri cunoscute din filmele western, cu John Wayne. Un loc care mi-a ramas in suflet, unde doresc la toata lumea sa ajunga! 
























































Ce ar mai fi de zis? Cuvintele sunt putine in fata frumusetilor naturii. 

Am incercat sa ajungem pe zi la Four Corners dar nu am reusit, am ajuns dupa ce s-a inchis. 


Am innoptat la Farmington, urmatoarea oprire e Santa Fe. 

Un comentariu:

Mami spunea...

Da,intr-adevar locuri fascinante,ca in filme.Superbe poze.