sâmbătă, 9 august 2014

Itaska State Park - Izvorul Mississippi

Zborul de la NY-La Guardia spre Minneapolis urma sa fie cu escala la Chicago. Ovi desi cautase pe net zbor direct, nu gasise. La aeroporturile americane, se face check-in-ul la automate. Dupa ce incercase in cateva randuri fara reusita, am mers la ghiseu unde doamna ne spune foarte serioasa ca are o oferta mai buna pentru noi, daca dorim sa schimbam. Nu e musai ne mai spune, putem sa mergem si cu zborul rezervat de noi, dar ea ne ofera zbor direct, plecam cu o ora mai tarziu si ajungem cu o ora mai repede. Insa nu de pe La Guardia ci din Newark. Iar pana in Newark ne transporta ei cu un taxi, platit desigur tot de ei cu un voucher de 105 dolari. Oferta de nerefuzat, am zis da pe loc, am primit biletele, voucherul, in 5 minute a venit masina in fata aeroportului si ne-a transportat la Newark. Am aterizat cu bine in Minneapolis, am fost preluati de rudele din Fargo si am luat-o in directia Mall of America sa mancam in primul rand si apoi sa ne bucuram de cele cateva ore avute la dispozitie, mergand prin magazine. La shopping! :)

In Fargo viata e linistita, dupa cele trei zile de maraton din NY ne-am odihnit, am reusit in sfarsit sa dormim mai mult dimineata, am fost la cumparaturi.

Am facut o excursie frumoasa de o zi la Itaska State Park, la izvorul Mississipi, un loc deosebit de frumos. Zona seamana mult ca peisaj cu Suedia, e multa verdeata, copaci, lacuri. Din pacate timpul prea scurt nu ne-a permis sa exploram mai mult imrejurimile.

Fotografiile, ca de obicei:

























V-a fost dor de mine????



Ingeras!


Strambaturi!




Un comentariu:

mami spunea...

Da,patania cu aeroportul cred ca numai in State poti avea...e chiar incredibil ce pot face pentru clienti lor.
Foarte frumos loc in Parc,pozeca de obicei superbe...