marți, 20 ianuarie 2009

Tara mea de glorii, tara mea de dor-la munte

Nu suntem amatori de schi, desi ne-am gandit de multe ori sa incercam. Nu suntem nici amatori de munte, preferam marea in loc. Dar suntem amatori de calatorii, in orice anotimp. Si cum stateam relativ aproape de Cavnic, vestita statiune de la poalele Gutaiului pentru schi si sanius, am purces intr-o zi frumoasa de iarna cu soare bland si zapada alba frumoasa sa respiram aer curat si sa admiram vitejii care se incumeta pe pista.
Informatii despre localitatea Cavnic si despre schi pentru cei doritori si iubitori de munte. Noi am urcat pe jos partia, pe margine. Schiorii de toate varstele se uitau cam ciudat la noi, parca le paream picati de pe alta planeta, veniti numai la contemplat. :)

Am sa las si de data asta cateva fotografii sa vorbeasca:



.

Niciun comentariu: