joi, 4 februarie 2016

Africa de Sud, Cape Town 3. Revelion

A trecut deja mai bine de o luna...nici nu imi vine sa cred!

Era al treilea revelion pe care il petreceam departe de casa, dar primul pe care il petreceam...vara!

Nimic din atmosfera nu ne spunea ca e 31 decembrie, ca in noaptea care vine, vom trece intr-un nou an. Soarele stralucea ca de obicei si pentru ca se arata senin toata ziua, am hotarat sa mergem la Table Mountain.

Aveam in plan cam ce vrem sa facem/vizitam, pe parcursul vacantei, dar nu am organizat nimic strict, luam fiecare zi cum era si ne planuiam dimineata ce aveam de gand sa facem.

Pentru Table Mountain e neaparat nevoie de o zi senina, desi pot aparea nori care sa fie exact pe munte, asa cum ni s-a intamplat noua...si obligatoriu o zi cu vant mediu, caci altfel telefericul se opreste. Ne-am orientat pentru amandoua, vantul a fost ok, desi acolo sus a suflat mediu spre tare. Nori...veti vedea!

Site-ul oficial unde gasiti informatii utile.

Locurile de parcare acolo sus, sunt cam putine. Noi nu am resusit sa parcam acolo, era deja plin. Am lasat masina pe strada mare, pe margine, alaturi de alte masini, unde nu era restrictie de parcare. Si am intentionat sa mergem pe jos. Era caldura mare, pe la ora 11 deja. Ne-au agatat niste taximetristi in speranta ca vor face ceva bani si am acceptat sa ne duca pana sus pentru o suma ok.

Sfatul meu e sa va luati bilete online de pe site-ul de mai sus, pentru teleferic, astfel veti sta numai la o coada. E suficienta si asta, intr-o zi aglomerata.
Noi am luat biletele online, stand la coada pt bilete :). Este wifi acolo si e foarte simplu. Am salvat vreo 10-15 min asa.

Cam asa a fost, in imagini:











































Coborarea am facut-o pe jos. era deja placut afara, soarele se indrepta spre apus.

Noi trebuia sa ne hotaram ce facem, nu aveam nimic programat. Am vazut apusul de soare de acolo din apropiere si ne-am hotarat sa mergem si sa vedem artificiile de la Waterfront. Iar daca reusim sa mancam cina de revelion acolo undeva, va fi perfect!

Am parcat masina, deja eram familiarizati cu locurile. Restaurantele cu terasele lor mari, deschise toate...din pacate am umblat de la unul la altul fara succes, erau rezervate. Am hotarat sa luam mancare thai la pachet si sa o mancam undeva in mall, pe o banca. N-a fost usor nici asta, cererea la mancarea de revelion, fie ea si la pachet, era foarte mare. Pe la ora 20 am intrat in posesia cinei binemeritate.

Pe la ora 21 am luat si inghetata, la o gelatteria italiana, ca sa avem si desert :).





Dupa ce am mancat, am iesit sa ne gasim un loc in multime. Nu stiam exact unde vor fi artificiile, ne-am orientat dupa lume si le-am admirat cu mare drag la ora 12 noaptea. Nu am avut sampania cu noi, oricum Ovi conducea inapoi acasa. Dar am numarat cu totii in gura mare, am admirat artificiile si ne-am urat sa fie un an nou bun si frumos. 










Poze cu artificiile sunt putine, si numai cu telefonul, am preferat sa le admir in schimb.

Dupa artificii au inceput concertele in aer liber, lumea a inceput sa cante si sa danseze, era o atmosfera extraordinara, cum n-am mai vazut pana acum. Noi am plecat, era deja catre 2 noaptea si mai aveam aproape o ora de condus...

Nu eram insa singurii care plecam, desi dupa cum arata in jur, la cata lume dansa, asa parea. Iesirea din parcare a fost total dezorganizata, a fost punctul cu un minus mare aici. Am stat cam o ora jumate pana am reusit sa iesim. Silvia a adormit in masina, noi eram obositi si abia asteptam sa plecam.

Am ajuns acasa, am baut sampania si ne-am culcat. O zi lunga, urmata de o noapte la fel, dar ambele pline de evenimente si de lucururi placute. Am intrat intr-un an nou, mai aveam o saptamana de vacanta...

2 comentarii:

Unknown spunea...

multumiri pentru minunata excursie virtuala! asteptam continuarea. sanatate si numai bine de la alt capat de lume.

salmi spunea...

Multumesc pentru ca citesti! Numai bine si tie, am revenit in capatul meu de lume acum :).