duminică, 7 februarie 2016

Africa de Sud, Cape Town 4

1 Ianuarie 2016. Ajunsi tarziu acasa, am dormit mult, pana spre pranz. Pentru ca nu aveam timp pentru ceva care sa ne ocupe mult timp, am hotarat sa ajungem aici si aici.

Bloubergstrand e un loc frumos, cu plaje largi si lungi, cu nisip alb si frumos, de unde se vede perfect Table Mountain. Apa insa e rece, mai rece decat apa in Suedia vara. E la Atlantic, e de inteles.
Partea celalta a drumului e presarata cu case si blocuri noi si moderne, nu m-am putut abtine sa le fotografiez :). Prea multe nu am de spus, va las cu fotografiile.
































Bo Kaap e cunoscut drept locul din CapeTown cu case colorate. Nu stiam exact cum se poate ajunge acolo, aveam o harta si GPS-ul nu gasea locul. Ne-am orientat cat mai aproape si am parcat masina, apoi am mers pe jos o bucata, cu harta in mana. Nu ne-a parut rau, am vazut putin din partea asta a orasului.
















Ni se facuse foame, am ajuns la un restaurant care arata binisor si am citit pe net ca e vestit. Se numeste Biesmellah si serveste mancare orientala si sud africana. Excelenta! 

In timp ce asteptam mancarea, afara se pregatea o parada, lumea costumata se aduna si muzica de fanfara si de parada se auzea tot mai tare. Am iesit si noi afara si ne-am delectat. Pacat ca in poze nu pot aduce si muzica. Am incercat sa filmez si dupa cateva incercari nereusite, m-am multumit cu pozele.













Va urma :)

Niciun comentariu: